Coronavirus COVID 19

Ifølge de seneste rapporter er den generelle situation i Kina i forbindelse med Coronavirus COVID 19 i bedring. Både spredningen af virussen og antallet af smittede ser ud til at have toppet.

Leksand marts 2020

PRODUKTIONEN ER GENSTARTET

På baggrund af situationen i Kina har størstedelen af de producenter, som Ejendals har indgået kontrakt med, genstartet deres produktion, dog med en lavere kapacitet end normalt på grund af de indførte rejserestriktioner. Men i takt med at disse rejserestriktioner nu mindskes, vil produktionskapaciteten forhåbentligt være tilbage på normalt niveau inden for de næste tre til fire uger. Med hensyn til transport er der stadig en lille uvished på grund af mangel på containere. Det er et område, hvor Ejendals håber på at se fremskridt inden for den nærmeste fremtid.

LAGERBEHOLDNINGER OG ALTERNATIVE PRODUKTER

Med hensyn til vores lagerbeholdning er vi stadig på samme niveau som vores kunders efterspørgsel og leveringer af handsker produceret i Kina. Skulle der blive mangel på et bestemt varenummer, vil vi selvfølgelig finde en lige så god erstatning. Ingen kommer til at mangle vores produkter.

HAR DU SPØRGSMÅL

Hvis du har spørgsmål eller overvejelser, er du velkommen til at kontakte os direkte, så vi kan hjælpe dig.

Kontakt os >